Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2019

ΗΛΙΟΓΕΝΝΗΜΕΝΗ


Άνοιξη μυροβόλησε
άνθισαν κήποι στην καρδιά
οι πασχαλιές, τα γιασεμιά
τα ρόδα ανοίξαν στα κλαδιά.
Σε μια αιώνια στιγμή
ήπια το φως, τη λάμψη σου
σε φιλντισένιο τάσι.
Σε μια ματιά, σε μια στιγμή
δεν είχε σύνορα η γη,
ο κόσμος δεν είχε άκρη.
Τα μάτια σου τα γαλανά
μια λίμνη, κρύσταλλα νερά,
γαλέρες μ' αρμενίσανε
στου φεγγαριού τη γειτονιά.
Η σμίξη μας λάβα, φωτιά
κι έκρηξη ως τ' αστέρια,
του παραδείσου τα κλειδιά
στα λατρευτά σου χέρια.
Η σκέψη σου ωκεανός
κι εγώ βαθιά σου ναυαγός
λιμάνι και απάγκιο μου,
γλυκό μου αραξοβόλι.
Ο ωραίος κηπουρός εσύ
κι εγώ το περιβόλι,
ήλιος που σπέρνει τη ζωή
κι εγώ ηλιογεννημένη!

     ~ ~ V. K. ~ ~
      30/6/2018



2 σχόλια:

Λένα Μοναστηριώτου είπε...

Ηλιόφερτη η ανάγνωση μέσα απο την καρδιά σου
ανθίζει κήπος στα άγονα και πλημυρίζει φως
στου πέλαγου τη γειτονιά που κελεηδούνε τα πουλιά .
Καλησπέρα ομορφιά μου . Γλυκιά κι απάνεμη συνέχεια . Σε φιλώ!

Voula Kapiri είπε...

Περνάς και γλυκοτραγουδάς,
φωτίζεις τ' ακρογιάλι!
Σ' ευχαριστώ Λενάκι μου,
φιλώ σε,καλό βράδυ!!!