Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2020

ΗΛΙΕ, ΧΡΥΣΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ



Αχ! ήλιε καταδεκτικέ,
έτσι, να νοιάζεσαι και μας,
τον κόσμο αγνάντι στο βορρά!
Άρχοντα μελιστάλαχτε,
ήλιε, εκλεκτέ μου φίλε,
ο ερχομός σου ευλογητός!

Ημέρες, μήνες πέρασαν
χωρίς την αγκαλιά σου
κι όσο η αγάπη σου μακριά,
παλεύαμε τη θλίψη,
εκείνη τη μουντάδα την ασθενική
που σου τρυπάει την ψυχή
και στάζει μελαγχολία νοσταλγική!
Ζουμπούλια και βασιλικά,
πανσέδες, φρέζες, γιασεμιά,
βιολέτες και γεράνια
πεθαίνουν για μια σου ματιά!

Και να λοιπόν η χαρμονή,
τα βήματα σου στην αυλή,
να τα και τα χαμόγελα
στης μυγδαλιάς τα χείλη,
στης αχλαδιάς, κορομηλιάς,
στης κορασιάς τα χείλη,
όλοι σε υποδεχόμαστε
με μια ορθάνοιχτη καρδιά!

Για δες τ' αγριολούλουδα
στ' απέναντι περβόλι,
είναι μια γλύκα πρωινή
ετούτη η κίτρινη γωνιά,
ανοίγουν παιχνιδιάρικα
στο ζωηρό σου χάδι
κι άμα το δείλι κρύβεσαι,
μαζεύονται ξανά!
Στα λιόχαρα καμώματα,
η φύση ντύνεται ομορφιά,
χρώματα και αρώματα,
ζωής ανάσες στην καρδιά.
Φίλε μου, καλώς όρισες
στην πόρτα μας και πάλι,
χαρά ζωντάνιας, ήλιε μου,
χρυσή μου εσύ αγκάλη!!!

~ ~ V. K. ~~
Voula Kapiri
 14/3/18

painter Maria Oosthouizen




Δεν υπάρχουν σχόλια: