Πέμπτη 9 Μαΐου 2019

ΜΗΤΕΡΑ ΙΕΡΕΙΑ

      

Μητέρα ιέρεια στης αγάπης τον ναό
και θυσία η ίδια, αέναη προσφορά,
ταγμένη ολόψυχα στον ιερό βωμό,
πιστή σε αξίες παλιές και ιδανικά!
Με τις ευαισθησίες της
φιλοτεχνούσε τον ωραίο,
απόλυτο, άρρηκτο δεσμό,
με κάθε της παιδί μοναδικό!
Πάντα ασπίδα ιπποτική
στον ακριβό της θησαυρό!
Έστρωνε η μάνα την καρδιά της,
τραπέζι Κυριακής καθημερνά
και στοργικά τεμάχιζε
ό,τι δικό της πιο καλό,
το προζυμένιο της ψωμί!
Μοίραζε την αγάπη στα παιδιά της!

            ~ ~ V. K. ~ ~
            12 / 5 / 2018

Mother and Child Twins
  by Gustav Klimt










Ό,τι περιγράφω με περιγράφει!
Έτσι ακριβώς όπως λέει κι ο Αργύρης Χιόνης.
Ξεκίνησε από τους τελευταίους στίχους
κι ήταν μια Κυριακή του Μάη του 2017.
Έστρωνε κάθε μέρα την καρδιά της
τραπέζι Κυριακής
και στοργικά τεμάχιζε το πιο γλυκό,
το προζυμένιο της ψωμί!
Μοίραζε την αγάπη στα παιδιά της!
Έτσι ήτανε η μάνα μου 
κι έτσι ένιωθα και νιώθω και εγώ,
έδινα, δίνω και δίνομαι,
πολλές φορές πάνω κι από τις αντοχές μου.
Μάνα σκύλα τα πρόσεχα,
κανείς να μην μου τα πειράξει!
Μαμά υπερπροστατευτική!
Αυτή είναι η αλήθεια μου,
έστω κι αν είναι λάθος!
Έτσι εγώ ξέρω ν' αγαπάω! 
Πολλές μητέρες θα δουν τον εαυτό τους
στους στίχους μου,
πρωτίστως όμως αυτοί οι στίχοι μου
είναι αφιερωμένοι στη μανούλα μου, 
στα παιδιά μου και στα εγγόνια μου!

Με πολλή αγάπη  ~ Βούλα ~



Δεν υπάρχουν σχόλια: