Τρίτη 12 Μαρτίου 2019

ΕΑΡΙΝΗ ΟΠΤΑΣΙΑ


Στην παγωνιά με την αυγή
πρόβαλες μέσα απ' την αχλύ
στα θαλασσόδαρτα ύψη.
Με βήμα αιθέριο στα νερά
και άρωμα μεθυστικό
από το σφρίγος της ζωής,
η αύρα σου η θεϊκή,
σε κάλεσμα ερωτικό
ξεσήκωνε τη φύση!
Το φόρεμα σου ανάερο
του μεταξιού κι ολάνθιστο
χόρευε με τον άνεμο,
μύρια τριαντάφυλλα λευκά,
κεντίδια επάνω τρυφερά,
σκόρπιζαν άρρητη ευωδιά!
Φλαμίνγκο ρόδινο χαλί
στρώσαν το διάβα σου μεμιάς,
υπόκλιση στο λαμπερό,
θεσπέσιο ποίημα της καρδιάς!
Η λατρευτή σου η μορφή
στα κύτταρα μου χαρμονή,
σ' ένιωσα αίμα της φωτιάς
γοργά στις φλέβες να κυλάς!
Στου έρωτα την πλησμονή,
το Είναι μου έγινε Εσύ,
ω! απόλυτη, αίσθηση γλυκιά!
ω! φως μου, Άνοιξη ακριβή!

~ ~ V. K. ~ ~
13 / 3 / 2018

painting by Hans Zatzka







2 σχόλια:

Λένα Μοναστηριώτου είπε...

Ω άνοιξη μου εσύ ! Ζωγραφίζεις κορίτσι μου .
Υπέροχο !!!!!!!!!!!!!! Καλημέρα όμορφη με φιλί καρδιάς !

Voula Kapiri είπε...

Λαμπρύνει η παρουσία σου τους στίχους μου και πάλι! Καλησπέρα Λένα μου!